DNV logo

Sted:

Thormøhlens Gate 49A

DNV

Velkommen til en spennende kveld med DNV!

Har du interesse for softwareutvikling, cyber security, IT-arkitektur, UX eller annen digital kompetanse? Da er dette den perfekte anledningen for deg til å bli bedre kjent med oss i DNV og utforske karrieremulighetene som tilbys både under og etter studiene. Vi inviterer deg til en ettermiddag med presentasjon av DNV, hvor du får møte flere ansatte i spennende roller, delta i caseoppgaver med premier til vinnerlaget, nyte deilig mat og drikke, samt hygge deg i godt selskap ved vårt hovedkontor i Bergen. Som en ekstra bonus for kvelden har vi også sørget for standup-underholdning.

Program:

• Innslipp på våre kontorer på Marineholmen
  • Bedriftspresentasjon
  • Caseoppgaver med premier
  • Mat, drikke og mingling
  • Standup

Vi gleder oss til å treffe deg!

Litt om oss:

DNV har i en årrekke vært en av Norges mest populære arbeidsgiver for teknologer og ingeniører, men blant studenter med IT og digital kompetanse er vi ikke like godt kjent. DNV er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering med over 15 000 ansatte og med tilstedeværelse i over 100 land. Vårt formål er å sikre liv, verdier og miljøet. Digitalisering og dekarbonisering står høyt på agendaen i DNV og vi bistår kundene våre med å forbedre sikkerhet, effektivitet og bærekraft.

Vi er godt kjent som et verdensledende klasseselskap og sertifiseringsorgan, men det mange ikke vet er at vi også er et av Norge største softwarehus. Bare i Norge er vi over 2500 ansatte hvorav 1/3 jobber i rendyrkede IT/digitale roller. Som arbeidsplass for IT folk, kan vi tilby meningsfyllte jobber forankret i et godt formål. Våre ansatte får muligheter til å delta i prosjekter hele veien fra idé til implementering. Våre IT folk og domeneeksperter jobber sammen i tverrfaglige team, nettopp fordi vi er opptatt av å forstå og håndtere både den fysiske og den digitale verdenen – og spesielt hvordan de virker sammen.

Husk å les gjennom Bedkom sine retningslinjer før du melder deg på. Merk deg nye retningslinjer angående tilbakemeldingsskjema. Dersom du har noen spørsmål, ta kontakt med [mikal.arolkar@echo.uib.no] eller [mathea.sandoy@echo.uib.no]. Avmelding må skje senest 24 timer før.

Publisert: 4. jan. 2024, 13:46

Sist oppdatert: 22. mars 2024, 11:46