Vaffeltorsdag 🧇

Sted:

MM Café & Bar

Microsoft University

Velkommen til bedriftspresentasjon med Microsoft University! Microsoft University inviterer til bedriftspresentasjon og bespisning torsdag 30. september på MM cafe & bar. De har også med seg partnerbedriftene Amesto Firstpoint og Storebrand!

Microsoft University - en kick-start på karrieren! Microsoft University er et traineeprogram for nyutdannede i regi av Microsoft for Microsoft sine kunder og partnerbedrifter. Programmet består av seks intensive uker med kurs og sertifiseringer, samt en fast stilling hos en av Microsoft sine partnere eller kunder. Vi tilbyr 7 ulike spesialiseringsfelt:

• Azure Cloud Platform
  • Cloud Security
  • Dynamics 365 Customer Engagement
  • Advanced Cloud Analytics/ Azure Data Engineer
  • Cloud AI & Machine Learning
  • .NET Azure Developer
  • Dynamics 365 for Finance and Operations

Delta på bedriftspresentasjon med Microsoft University for å lære mer om Norges mest attraktive traineeprogram for IT studenter. Vi har med en partnerbedriftene Amesto Firstpoint og Storebrand som skal dele informasjon om selskapet, stillingene de skal ansette til og erfaring fra tidligere deltakelse på Microsoft University.

Amesto Firstpoint: Amesto Firstpoint er en del av Amesto TechHouse og lever etter misjonen “Simplifying Business”. Vi skaper bedre beslutninger ved å samle, analysere og visualisere data og tilgjengeliggjøre dem der beslutningene tas. Amesto Firstpoint ansetter de kun de beste og mest talentfulle innen våre fagområder, og har troen på at fornøyde ansatte og en kundeopplevelse som overstiger forventningene er viktige nøkkelfaktorer. Vi har hatt stor suksess med vårt trainee-program Firstpoint Academy over flere år. Amesto Firstpoint er mangeårig Gold Partner hos Microsoft innen områdene Data Analytics og Data Platform. En karriere som BI konsulent hos Amesto Firstpoint er lærerik, stimulerende og utfordrende. Life is now: work somewhere awesome!

Microsoft university logo

Husk å lese gjennom Bedkom sine retningslinjer før du melder deg på. Dersom du må melde deg av, ta kontakt med Ingrid ingrid.guddal@echo.uib.no eller Sara sara.elvebakk@echo.uib.no senest 48 timer før.

Publisert: 14. okt. 2021, 14:13

Sist oppdatert: 2. jan. 2024, 13:25