Husk bedpres kl. 12:00!

Nonnesetergaten 4, 5015 Bergen

Kontaktpersoner:

Skatteetaten

Velkommen til bedriftspresentasjon med Skatteetaten!

Er du en student som drømmer om å jobbe med teknologi for å gjøre en forskjell i samfunnet?

Skatteetaten ønsker å invitere IT-studenter til en spennende bedriftspresentasjon hvor vi vil gi dere en dypere innsikt i hvordan det er å jobbe med IT hos oss, og noen av de mulighetene som finnes.

En av våre ambisjoner er å bruke data, analyse og maskinlæring i stor skala for å løse samfunnsoppdraget vårt. Vi ønsker derfor å gi dere et innblikk i utviklingen av vår nye data- og analyseplattform i sky som skal gjøre det mulig for oss å jobbe mer datadrevet i framtiden

Det blir god mat og drikke 😎

Sted: Skatteetaten, Bergen

Oppmøte: kl. 16.15 i fojaéen på Høytek!

Vi gleder oss til å se dere!

Husk å lese gjennom Bedkom sine retningslinjer før du melder deg på. Dersom du må melde deg av, ta kontakt med Jacob (jacob.foss@echo.uib.no) eller Emma (emma.gustavsen.rolfsnes@echo.uib.no) senest 24 timer før.

PS! Følg Bedriftskomiteen på Instagram og LinkedIn: @echo_bedkom / echo - Bedriftskomitéen.

Publisert: 21. des. 2022, 13:55

Sist oppdatert: 2. jan. 2024, 13:25