Vim eller forsvinn

Hovedstyret

🥁🥁Fra Fagutvalg til Linjeforening 🥁🥁

echo skifter navn!

echo jobber iherdig for at det skal være et gjennomført godt sosialt miljø på informatikk! Vi sørger for kaffe og te på lesesalene, arrangerer fester, hytteturer, LAN, BedPres, quiz, kodekonkurranser og fagkvelder. Vi jobber tett opp mot instituttet og aktører i næringslivet for at tilbudet skal være givende og relevant for alle våre studenter, og ønsker at navnet vårt skal reflektere det vi driver med.

Vi kommer til å fortsette med å håndtere faglige tilbakemeldinger og problemstillinger sammen med instituttet, men dette er en veldig liten del av det vi faktisk holder på med. Endringen stemmes formelt over på generalforsamling.

For å feire endringen kjører vi en ny runde med MERCH, og lanserer i denne omgang krus i tillegg! 👕☕️ Bestilling er forbeholdt studenter representert av echo! Genser koster 200 kroner og kopp 68 kroner. Man må fylle ut skjema og vippse i forkant (745548).

**Bestill her: **https://forms.gle/XFYqPxSmRi1s1CUw6