Spruuutnice

Publisert av:

Hovedstyret

Hei alle echo-studenter!

Her er den offisielle innkallelsen til årets Generalforsamling for echo - Linjeforeningen for informatikk! Vi ses på Store aud, mandag 4. mars kl 1630. Meld inn endringer i vedtekter her (Senest 4 dager før generalforsamlingen):

Hva er Generalforsamling? Generalforsamling er echos øverste demokratisk organ. Her kan du, og dine medstudenter, stemme på endringer i vedtekter. På forhånd blir det foreslått endringer, slik at vi kan styrke demokratiet og gjøre linjeforeningen vår enda bedre. Vedtektene kan nemlig bli sett på som reglene til echo, og bestemmer alt i fra navnet vårt til formålet vårt. Du kan lese vedtektene i dag her: https://echo.uib.no/om/vedtekter Meld deg på generalforsamlingen her: https://echo.uib.no/arrangement/generalforsamling

Hva er GeneralVors? (26. februar) GeneralVors er et ordspill på Generalforsamling. Det er en lavterskel diskusjonsarena på lesesalen for å diskutere fremtiden til echo. Vi åpner for å stille spørsmål til oss i hovedstyre, samt diskutere nye og gamle vedtekter. Drøm om fremtiden til echo med oss på Programmerbar!

Hvorfor skal jeg delta på Generalforsamling? Ikke bare får du gratis mat, og sjansen til å vinne premier, men du får blitt med å gjøre echo bedre. Vi satser på stor oppslutning, slik at alle stemmer kommer frem. Det vil også være mulig å presentere seg selv som hovedstyret kandidat på Programmerbar etterpå!

Når kan jeg stille til valg til hovedstyret? Kort oppsummering av viktige datoer fremover:

• 26.februar, GeneralVors og du kan stille til valg!
    1. mars Generalforsamling
  • 11 og 12 Mars, Du kan stemme på kandidater via din studentmail.

Foreløpig saksliste: https://docs.google.com/document/d/1CAeKF8GkPA6IviPJtxi82P3TVpwdEBPgPsvKpoCVVfU/edit?usp=drive_link